Prima di sceglie un tippu di mutore elettricu per a vostra applicazione industriale o domestica, hè impurtante sapè ciò ch'elli sò, cumu funzionanu è e restrizioni chì esistenu per i vari tipi di mutori dispunibili.
Cuminciamu cù ciò chì hè. Semplicemente, converte l'energia elettrica in energia meccanica. In generale, in una configurazione è cunfigurazione standard, questi mutori opereranu trà i currenti di bobina è u campu magneticu creatu per pruduce una forza in u mutore. Questa forza hè generata ancu attraversu l'ingressu di una fonte d'energia.
Stu tippu di mutore pò esse alimentatu da etere in corrente continua (DC) o in corrente alternativa (AC). Esempii di corrente continua (DC) puderebbenu esse batterie di vittura è esempi di corrente alternativa (AC) puderebbenu esse a rete elettrica naziunale o generatori di energia .
I Motori Elettrici sò più cumuni di ciò chì puderete pensà da e piccule applicazioni cume orologi è orologi à applicazioni industriali più grandi cum'è gru, ascensori elettrici è strumenti di custruzzioni industriali.
Stu tipu di mutore ùn hè micca solu adupratu per creà forza meccanica. Dispositivi cum'è solenoidi o altoparlanti di u sistema di sonu cunverte l'elettricità in muvimentu ma ùn adupranu alcuna forza meccanica prodotta. Stu tipu di dispositivu hè comunemente riferitu à un trasduttore o un attuatore.
Tipi di muturi elettrichi ponu esse divisi in trè categurie distinti. Queste sò piezoelettriche, magnetiche è elettrostatiche. Hè giustu di dì chì a versione elettrica più comunemente usata di un mutore sia in l'industria sia per l'usu di l'apparechju domesticu hè u mutore magneticu. Cum'è questu hè u tippu più cumunu, allora discurremu di questu ulteriormente.
In i motori elettrichi magnetichi, un campu magneticu hè furmatu sia in un stator sia in i dispositivi rotatori. Questu crea una forza chì a sua volta crea un torque contr'à l'arburu di u mutore. Cambendu una di queste forze pò cambià a rotazione di l'arburu di u mutore, dunque una capacità bi direzzione. Questu si ottiene attivendu è spegnendu a polarità di u mutore elettricu à tempi precisi. Questa hè una caratteristica cumuna di parechji motori elettromagnetichi.
I mutori magnetichi elettrichi ponu esse alimentati sia da CC sia da CA cum'è menzionatu sopra. Cum'è l'AC hè u più cumunu, ci hè torna una divisione ulteriore di u tippu di motore elettricu magneticu AC in tippi di motori asincroni o sincroni.
U mutore elettricu asincrunu hè necessariu per esse sincronizatu cù un magnetu in muvimentu per tutte e condizioni normali di coppia. U mutore elettricu sincrunu richiede una fonte di campu magneticu altru ch'è da induzione per esempiu da avvolgimenti separati o da magneti permanenti.
Unu di i fattori principali da tene in considerazione quandu si sceglie un mutore hè u livellu di putenza, di sollevamentu o di forza necessaria, se tuttu, per a vostra applicazione. I mutori di ingranaggi sò una forma di mutore elettricu chì permettenu u passu in avanti o in calata di u torque è di u rpm .. Stu tippu di mutore si trova comunemente in orologi è sedie reclinabili. Questu hè altamente configurabile basatu annantu à u numeru di ingranaggi è u rapportu di cremagliera. Duvete cercà cunsiglii specializati per accertà chì tippu hè adattu per a vostra operazione.
Capisce Video Motori Elettrici Correlati:
,,,