L'ingegnere Li Dongwei da l'Università Statale di Ohio USA hà visitatu Shandong Better Motor Co., Ltd

L'ingegnere Li Dongwei da l'Università Statale di Ohio USA hà visitatu Shandong Better Motor Co., Ltd

L'8 di ghjugnu, l'ingegnere di l'ingegneria elettrica è l'automatizazione Li Dongwei da l'Università Statale di Ohio USA hà visitatu Shandong Better Motor Co., Ltd.

Li Dongwei, ricercatore postdoctorale da u laboratoriu di scienza elettrica in l'Università Statale di Ohio USA, chì hà doppiu diploma di dottore in ingegneria elettrica in l'Università Xi'an Jiaotong èPolitecnicu Università of Milanu, è 2 anni di sperienza di ricerca postdoctorale in USA.

In u centru tecnologicu di Better Motor, Li Dongwei hà cumunicatu cù l'ingegnere capu di Better Motor a Sra Li Weiqing.Li Weiqing hà dimustratu u prucessu di cuncepimentu di u mutore di a serie attuale di Li Dongwei è u laboratoriu.

xhcx jll1 fdgx

Allora, u presidente di Better Motor, u Signore Zhu Changkai, scontra cù Li Dongwei per u sviluppu futuru è a chance di cooperazione.U sgiò Zhu hà introduttu a storia di Better Motor, a serie di produzzione, a cultura di a cumpagnia è a situazione attuale è u pianu di sviluppu futuru à Li Dongwei.

Questa hè una nova chance per Better Motor.Better Motor serà basatu annantu à a vista globale, travaglià inseme cù l'alta tecnulugia per migliurà a funzione è a vita di u mutore.U nostru scopu hè di fà Better Motor vivu è cunnisciutu in u mondu, finu à centinaie d'anni.

z9e9


Tempu di post: Mar-12-2018