Chì sò e precauzioni per l'usu è u funziunamentu di u mutore di sega elettrica?

Chì sò e precauzioni per l'usu è u funziunamentu di u mutore di sega elettrica?

Umutore di sega elettricahè un strumentu elettricu per u travagliu di legnu chì usa una lama rotante per sega a catena.Cumprendu prima e specificazioni per l'usu di seghe elettriche: chì sò i preparazione?Cosa deve esse attentu durante l'operazione?
Preparazione per l'usu di u mutore di motosega:
I scarpi di sicurezza deve esse purtatu durante u travagliu.
Ùn hè micca permessu di portà vestiti grandi, aperti è shorts, è ùn sò micca permessi di portà accessori cum'è cravatte, braccialetti, cavigliere, etc.
Verificate cù cura u gradu di usura di a catena di sega, a piastra di guida, u pignone è l'altri cumpunenti è a tensione di a catena di serra, è fate l'aghjustamenti è rimpiazzamenti necessarii.
Verificate se l'interruttore di a motosega elettrica hè in boni cundizioni, se u cunnessu di putenza hè fermamente cunnessu, è se a capa d'insulazione di u cable hè purtata.
Inspeccione currettamente u situ di travagliu è sguassate e petre, l'uggetti metallichi, rami è altri scarti.
Sceglie canali di evacuazione sicuri è spazii sicuri prima di l'operazione.
Precauzioni per u funziunamentu di umutore di sega elettrica:
Quandu a striscia originale trattata hè à 1,5 m da u trasportatore, nisuna operazione hè permessa.
Prima di accende u putere, l'interruttore di a sega elettrica à catena deve esse disattivatu per prevene l'avviamentu accidentale.
Prima di fà u legnu, avvià a sega elettrica à catena è mette in frenu per 1 min per verificà s'ellu funziona normalmente.
Quandu si cumincianu o operanu, e mani è i pedi ùn devenu micca vicinu à e parti rotanti, in particulare i parti superiori è inferiori di a catena.
Quandu u fusible hè brusgiatu o u relay hè sparatu, verificate immediatamente.
A linea ùn hè micca permessa di travaglià sopracargata, è ùn hè micca permessa di cunnette cù fusi d'alta capacità.
A motosega elettrica deve esse operata cù e duie mani.
Assicuratevi di stà fermu quandu u travagliu.Ùn si mette micca sottu à a striscia o u troncu originale è operate nantu à a striscia o u troncu originale chì pò rotulà.
Quandu si risolve i prublemi di a serra di pinza, una attenzione particulare deve esse pagata à a sicurità di u persunale ausiliari.
Durante l'operazione, u mecanismu di serratura deve esse lubricatu è rinfriscatu in ogni mumentu.
Quandu a striscia uriginale hè vicinu à esse segata, fate attenzione à u muvimentu di u legnu, è alzate rapidamente a catena elettrica dopu a serratura.
L'interruttore di a catena elettrica deve esse disattivatu durante u trasferimentu, è ùn hè micca permessu di correre durante u trasferimentu


Tempu di posta: 23-lugliu-2021