Descrizzione di difetti è analisi di a causa di u mutore di sega metallica

Descrizzione di difetti è analisi di a causa di u mutore di sega metallica

I difetti cumuni è e cause dimutori di sega di metallisò i seguenti:

1. L'avviatore di u mutore di a sega di metallo ùn funziona micca, ci hè un sonu buzzing

Motivu: mancanza di fase in l'alimentazione elettrica, arrestu d'emergenza per l'ispezione.

2. U mutore di serra di metallu pò esse solu in una sola fase

Causa: L'interruttore di cambiamentu di u polu hè off;unu di i sei fili di u mutore hè dannatu.

3. U coolant di u mutore di a serra di metallu ùn spruzza micca

Motivi: insufficiente refrigerante in u tank d'acqua;senza putenza à u mutore di a pompa di rinfrescante;danni à u mutore di a pompa di rinfrescante;a valvula nantu à a pipa d'acqua ùn hè micca aperta.

4. U mutore di sega di metallu pò travaglià, ma hè rumore è ùn manca di cavallu

Motivu: L'alimentazione hè fora di fasa;se a tensione hè imprecisa, deve esse in ± 5% di a tensione standard;L'oliu di gear imprecisu pò dannà u sigillu d'oliu o l'oliu pò entre in u mutore, dannu l'insulazione è causanu necrosi.

5. Ci hè un rumore anormali quandu u metallu sega u mutore taglia

Ragione: I denti di a serra ùn sò micca affilati o i denti sò rotti;u travagliu ùn hè micca chjapputu;s'ellu ci hè debris adesivu nant'à i denti, per piacè fermate a macchina per sguassà.

6. U mutore di serra di metallu hè dannatu o denti rottu

Motivu: u tappettu di u cuteddu ùn hè micca chjusu;a lama di a serra ùn hè micca tirata abbastanza in daretu prima di chjappà, è a lama di serra ùn hè micca vicinu à a tappa di u cuteddu, causendu strain durante a serra;se a lama di sega hè troppu smussata è a carica di taglio hè troppu grande, strapparà a lama di sega o pruvucarà a rotazione di u travagliu, deve esse re-sharpened è reused;U prufilu di u dente di a sega hè incorrectu;u numeru di denti di lama di serra ùn hè micca apprupriatu;nutriscia troppu, muzzicà troppu pisanti, sovraccarichi;u travagliu hè troppu sharp è magre à u principiu di a serra;a velocità di a lama di a sega hè troppu veloce / materiale troppu duru.

Nota: U mutore di a sega metallica deve esse chjusu currettamente per duie ore à ghjornu per evità l'usu à longu andà senza stop per riduce u rendiment è a vita di serviziu di l'equipaggiu!


Tempu di Postu: Aug-07-2021